Порядок визначає механізм формування і ведення Реєстру державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою, процедуру внесення до нього інформації про видані та/або анульовані державні сертифікати про рівень володіння державною мовою, а також отримання інформації з нього.
Національна комісія зі стандартів державної мови веде Реєстр з метою:
забезпечення формування, реєстрації та обліку інформації;
перевірки достовірності виданих державних сертифікатів;
надання витягу з Реєстру.
Комісія є адміністратором Реєстру, а також володільцем інформації, яка міститься у Реєстрі.
Реєстр доступний на офіційному вебсайті Комісії. Витяг із Реєстру, сформований в електронному вигляді за допомогою програмних засобів та засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, фізична особа отримує в особистому електронному кабінеті на вебсайті Комісії.
З постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2021 року № 584 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою» можна ознайомитися за покликанням:https://bit.ly/3pWnSWM.
За додатковими роз’ясненнями звертайтеся за телефоном: (044) 331-38-41 або на електронну адресу: info@mova.gov.ua.