Шановні відвідувачі офіційного вебсайту Національної комісії зі стандартів державної мови!
Ви можете надсилати електронне звернення до Комісії на електронну адресу: info@mova.gov.ua
Звернення пишеться у довільній формі, але має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян».
У зверненні необхідно:
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями.
У який термін має бути розглянуте звернення?
Відповідно до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядають і вирішують у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, встановлюється необхідний термін для його розгляду, про що повідомляють особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
На обґрунтовану вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено.
Куди подати звернення?
Своє звернення можна також надсилати поштою або подати особисто за адресою: Несторівський провулок, 4, м. Київ, 04053.