Виправлення персональних даних при реєстрації/авторизації на іспит
Персональна інформація при реєстрації на іспит підтягується автоматично згідно з даними КЕП власника електронного кабінету.
1. Якщо при спробі авторизуватися/зареєструватися на іспит в особистому електронному кабінеті система автоматично підтягує дані КЕП іншої особи, не продовжуйте реєстрацію.
Якщо інша особа, дані якої підтягує система іспитування, уже зареєструвалася на іспит, попросіть її залишити коментар у заявці з описом проблеми, зазначивши адресу електронної скриньки, яка повинна залишитися у заяві, і ту, яку необхідно видалити з цієї заявки (яка належить іншій людині). Також Ви можете звернутися до служби технічної підтримки: support@mova.gov.ua з описом проблеми, вказавши в темі листа «Виправлення даних_реєстрація».
2. Якщо при спробі авторизуватися/зареєструватися на іспит в особистому електронному кабінеті система автоматично підтягує некоректні дані (помилка в імені, прізвищі, по батькові), не продовжуйте реєстрацію. Зверніться до надавача КЕП (наприклад, банку) з проханням виправити дані. Лише після цього варто реєструватися на іспит з оновленим КЕП.
Виправлення персональних даних у державному сертифікаті
Державний сертифікат генерується автоматично згідно з даними КЕП власника електронного кабінету. Якщо Ви помітили, що державний сертифікат про рівень володіння державною мовою містить некоректні персональні дані (помилка в імені, прізвищі, по батькові), потрібно спочатку змінити дані у КЕП, потім подати офіційну заяву до Комісії з проханням виправити помилку, додавши скрін-копію виправленого КЕП, копію документів, які посвідчують особу (у разі прохання змінити прізвище у зв'язку з одруженням – копію свідоцтва про шлюб), та номер державного сертифіката. Заяву необхідно надіслати на info@mova.gov.ua, вказавши в темі листа «Виправлення даних_сертифікат».